VÄLKOMNA ALLA !

Hej och välkomna till min nystartade sminkblogg ! Jag är absolut ingen utbildad make up-artist, men jag älskar smink och att sminka. Här kan du följa min utveckling och få inspiration till nya sätt att sminka. Är alltid tacksam för tips och önskningar på färger på sminkningar, så det är bara att hojta, så ska jag försöka fixa det ! Som ni ser på min (väldigt enkla) header älskar jag färger, men det kan vara fint med diskreta sminkningar också. Sotningar är något av det roligast som finns, eftersom det finns så många sätt att göra sotningar på.
Sen kommer jag att fixa en snyggare design också, men det får vi ta senare.
Så jag ville bara säga välkomna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0